Гарантійний ремонт автомобіля HYUNDAI

Кожен автомобіль HYUNDAI, куплений в офіційній дилерській мережі дистриб'ютерів України, має гарантійний термін експлуатації. Гарантії включають в себе безкоштовний ремонт або заміну деталей (в тому числі вартість запасних частин і трудовитрат), визнаних дефектними заводом-виробником або дистриб'ютором.

Щоб скористатися гарантією, власник машини зобов'язаний регулярно і своєчасно, згідно з договором, надавати авто в офіційні сервісні центри для проведення планового технічного обслуговування, огляду та діагностики.

Сервісна книжка дається разом з покупкою автомобіля. Це додатковий договір між Дилером і Власником автомобіля. Тільки при наявності заповненої в повному обсязі сервісної книжки, з відмітками про своєчасне виконання операцій по плановому технічному обслуговуванню, встановлення додаткового обладнання, і ремонту автомобіля, надається гарантійне обслуговування.

Гарантійний період

Гарантія на елементи нових автомобілів HYUNDAI становить 5 років або 100 000 км пробігу (в залежності від того що настане раніше). Відлік йде з моменту продажу авто. При покупці, в сервісній книжці буде вказана дата продажу (дата початку гарантії).

Гарантія на окремі комплектуючі

12 місяців або 20 000 км пробігу

  • Рідина системи кондиціонування.
  • Диски зчеплення і фрікціони АКПП.
  • Приводні ремені і ремені балансирів.

24 місяці або 40 000 км пробігу

  • Акумуляторні батареї, встановлені виробником.

36 місяців або 60 000 км пробігу

  • Аудіоапаратура, автоматичні антени встановлені виробником
  • Гумотехнічні і гумові деталі підвіски автомобіля
  • Амортизатори всіх видів
  • Кульові шарніри підвіски і рульового управління
  • Паливні форсунки
  • Кисневі датчики (лямбда зонд)

Гарантія на лакофарбове покриття

Термін гарантії складає 5 років або 100 000 км пробігу (в залежності від того що настане раніше), починаючи з моменту покупки автомобіля, який вказаний в сервісній книжці. Вимоги до якості лакофарбового покриття можна пред'являти тільки в зазначений гарантійний термін.

Гарантія на ЛКП не поширюється на:

  • Деталі вихлопної системи
  • Колісні диски та ковпаки
  • Важелі щіток склоочисників
  • Деталі підвіски, системи управління і трансмісії автомобіля, а також інші деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля
  • Днище кузова і колісні арки, які піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузова автомобіля.

Для збереження гарантії необхідно дотримуватися планового огляду кузова під час періодичних сервісних оглядів у офіційних дилерів HYUNDAI. Відповідні позначки заносяться в талон технічного обслуговування. Невиконання цих зобов'язань власником, призведе до позбавлення його права на гарантійне обслуговування.

Гарантія на запасні частини

Гарантійний термін на оригінальні запасні частини автомобіля HYUNDAI, за винятком окремих комплектуючих виробів (витратних матеріалів), становить 1 рік або 20000 км пробігу, починаючи з моменту установки на офіційному сервісному центрі запасної частини на автомобіль.

Гарантія за межами України

Гарантія зберігається у всіх країнах, де є офіційне представництво компанії. Для збереження прав на отримання гарантійного терміну важливо звертатися тільки до офіційних дилерів HYUNDAI. Періодичність технічного обслуговування і умови гарантії повинні відповідати умовам договору та за межами України.

Для того, щоб виконати гарантійний ремонт, власник складає письмову заяву в довільній формі, де вказується опис нестачі і вимоги по його усуненню, а також зазначено поштова адреса, прізвище та ім'я, по батькові власника. Експертиза проводиться за рахунок дилера або виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки сталися після порушення Власником правил та норм, прописаних в експлуатаційній документації, умов зберігання або транспортування, використання неякісного палива, наслідки дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов'язаний відшкодувати дилеру або виробнику витрати на виконання експертизи. Гарантійний термін експлуатації на автомобіль подовжується на час перебування автомобіля в гарантійному ремонті.


Гарантія 5 років

Компанія Hyundai Motor Company (далі - Виробник) пропонує Вам автомобілі Hyundai виготовлені з високоякісних матеріалів згідно з останніми технологіями автомобільної індустрії, та згідно високих стандартів якості. Проте, для забезпечення нормальної експлуатації автомобіля надає наступні умови гарантії:

1. Що покривається гарантією

Будь-який елемент автомобіля Hyundai, за винятком зазначених у розділі 'Що не покривається гарантією', в разі відмови або поломки визнається дефектним протягом "Гарантійного періоду на новий автомобіль" або "Гарантійного періоду на окремі комплектуючі вироби". За умови нормальної експлуатації та догляді такий елемент підлягає безкоштовному ремонту або заміні будь-яким офіційним дилером Виробника.

2. Гарантійний період

На новий автомобіль Hyundai і його лакофарбове покриття, за винятком окремих комплектуючих виробів, дається гарантія з моменту поставки першому покупцеві (тобто з вказаною в реєстраційній картці сервісної книжки дати початку гарантії) 3 роки і плюс 2 роки усунення заводських дефектів або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше).

3. Гарантійний період на окремі комплектуючі

3.1. На комплектуючі вироби, перелічені нижче, дається гарантія з моменту поставки першому покупцеві протягом 12 місяців незалежно від пробігу:

  • Акумуляторні батареї, встановлені Виробником
  • Аудіоапаратура і автоматичні зовнішні антени, встановлені Виробником
  • Амортизатори
  • Кульові шарніри, гумові і гумометалеві деталі підвіски автомобіля
  • Підшипники кочення
  • Хладагент системи кондиціонування
  • Деталі вихлопної системи автомобіля
  • Дроти високої напруги
  • Скло

3.2. На оригінальні запасні частини, придбані за оплату (за винятком витратних, вказаних в п. 4.2), гарантія починається з дати їх установки і діє протягом 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, що настане раніше.

4. Що не покривається гарантією

Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не поширюється на такі випадки:

4.1. Регламентні роботи при плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь-яких систем, протягання, чищення, змазування, балансування коліс, заміну або долив всіх видів мастил, експлуатаційних рідин.

4.2. Витратні і мастильні запасні частини і матеріали одноразового застосування, та інші, схильні до зносу і руйнування при нормальній експлуатації:

  • Всі типи фільтрів
  • Ремені приводу допоміжних агрегатів
  • Свічки запалювання і розжарювання
  • Паливні форсунки
  • Диски зчеплення
  • Гальмівні колодки, гальмівні диски і барабани
  • Щітки склоочисників
  • Плавкі запобіжники
  • Гумотехнічні вироби
  • Кріплення
  • Зливні і заправні різьбові пробки і кільця ущільнювачів
  • Лампи розжарювання
  • Щітки різних типів електродвигунів
  • Масла моторні, трансмісійні, гідроприводів
  • Рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивача скла і фар
  • Консистентні мастила
  • Електроліт
  • Паливо

4.3. Незначні відхилення:

  • Важковловимий шум або вібрації, що зачіпають якість функціонування автомобіля
  • Запотівання або поява окремих масляних крапель в районі прокладок і сальникових ущільнень, що не вимагають поповнення мастила між плановими технічними обслуговуваннями
  • Дефекти, що виникають в умовах, що не відповідають постійним умовам експлуатації
  • Корозія, що виникає на днищі кузова, колесах і елементах підвіски і трансмісії автомобіля, які не є невід'ємною частиною кузова.

4.5. Прямі та непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використовувати несправний автомобіль, транспортування, паливо, телефонні переговори, втрати часу, доходів, і інші комерційні або моральні збитки.

5. Власник втрачає право гарантії на автомобіль в цілому до закінчення гарантійного періоду в наступних випадках:

  • Відсутність "Сервісної книжки", оформленої відповідним чином
  • Порушення вимог "Інструкції з експлуатації", перевищення експлуатаційних параметрів автомобіля, використання в спортивних змаганнях, як тягач, в учбових цілях
  • Нехтування щоденним і плановим технічним обслуговуванням, значним (понад 500 км) перепробігом між плановими ТО.
  • Примусовій зміні показань загального пробігу автомобіля, а так само в разі несанкціонованого демонтажу та розбирання комбінацій приладів
  • Проходження техобслуговування і ремонту або встановлення будь-яких додаткових пристроїв і систем (протиугінних, аудіо-, відео-, паркувальних, буксирувальних та ін.) не у офіційних дилерів Виробника.
  • При пошкодженнях, в тому числі і в результаті дорожньо-транспортних пригод, якщо потрібна заміна одного з основних агрегатів або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів (двигун, коробка передач, роздавальна коробка, задній міст, передня підвіска, рульове управління), якщо потрібна заміна або рихтування незнімних силових елементів кузова або рами.

6. Правила і терміни виконання гарантійного ремонту

Ремонт або заміна деталі (вузла або агрегату) проводиться при виявленні в них виробничих дефектів і пред'явленні вимог по їх ремонту або заміні протягом встановленого гарантійного строку. У разі визнання дефекту гарантійним випадком, ремонт проводиться негайно при наявності деталей на складі. При їх відсутності ремонт (заміна) виконується протягом 30 робочих днів з моменту оформлення замовлення-наряду на гарантійний ремонт. У цьому випадку гарантія на автомобіль подовжується на час перебування автомобіля в ремонті. У разі необхідності заміни, міняється тільки дефектна деталь (деталі) відповідна мінімальній складальній одиниці. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, що не є базовою, то заміна вузла або агрегату в зборі можлива, якщо це економічно вигідніше заміни окремих деталей. Дилер (дистриб'ютор), що проводить ремонт, залишає за собою право виносити остаточне рішення по всім гарантійним питанням.

7. Інші види гарантії

Ці гарантійні умови надані замість будь-яких інших гарантій, які передбачають дію гарантії, які перевищують умови, описані в даній угоді, а так само будь-яких інших зобов'язань з боку Hyundai або дилера. Ні дилер, ні його агент або співробітник не мають права подовжувати або розширювати дані гарантійні умови.